Zwijmelen op zaterdag 239









Ik wens jullie een mooi en swingend weekend.

11 opmerkingen:

  1. The Righteous Brothers, een geweldig nummer opgenomen olv Phil Spector! En Herman's Hermits zijn voor mijn gevoel muzikaal wel, maar commercieel nooit goed uit de verf gekomen in het Mersey-beat geweld...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Phil Spector zit nog steeds in de gevangenis voor moord! Plezante flashbacks naar 1965. Wij gaan twee later terug in de tijd. Fijn weekend toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie keuze Marja. Vooral The Righteous Bros.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie vlotte muziek Marja
    Een mooie weekend Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie nummers Marja, leuk ze weer eens te horen, was lang geleden, vooral die laatste

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allebei helemaal "toen" en leuk om weer eens te horen.
    Nou swingen gaat ver hoor, maar het gaat vast en zeker een beter weekend worden dan ik gedacht had.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. The Righteous Brothers! Daar heb ik een zwak voor; die stem hè?
    Herman's Hermits ken ik helemaal niet maar wat een lekker swingend nummer.
    Liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn hemel, wat loop ik achter hè. Tis alweer bijna zaterdag!
    Heerlijke muziek uit de tijd dat het leven voor mij ging beginnen, tenminste zo voelt het..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik loop een weekje achter...
    Het eerste nummer: 1986, Top Gun. Tom Cruse...
    Ja, dan ga ik ook zwijmelen!

    BeantwoordenVerwijderen